blank My CNCSeries
Username:
Password:
(Register)
Content Overview Files Database Tiberium Wars Section Red Alert 3 Section Zero Hour Section Generals Section Yuris Revenge Section Red Alert 2 Section Renegade Section About CNCSeries
» FAQ · History
» Staff · Contact Us

Header
» Forum » Red Alert 3 Discussion » erfart som slog mig ner en bit

Previous Thread In Forum Previous Thread ¦ Next Thread Next thread in forum
imhotepIconerfart som slog mig ner en bit06:39 21.12.16 

Reps: 654

#5586, 322 Posts

Mitt m?l v?g in i loppet var att k?ra sub-19: 00, och om jag m?dde bra jag trodde att jag kanske har en chans att en ny 5K PR. Men v?dret i b?rjan var mitten av 80-talet och fuktigt, som h?rdat mina f?rv?ntningar lite (jag tenderar att k?mpa i v?rme och fuktighet).

P? startlinjen, m?rkte jag att n?got k?ndes konstigt i en av mina skor (adidas Hagio). Det visade sig att jag har gl?mt att s?tta innersulan Asics Gel Lyte 3 Femme tillbaka i min v?nstra Nike Air Max 1 Damen White sko innan Nike Air Max 90 Womens sn?rning upp dem, s? jag hade inget annat val ?n att k?ra loppet med en Nike Air Max 1 Womens Liberty konstgjord benl?ngd diskrepans (dum!). N?r pistolen gick jag satt i min vanliga sub-6: 00 / mil tidigt racepace (se takt diagram nedan) och trodde att jag skulle se hur l?nge jag kunde h?lla det. Normalt jag h?ller ungef?r en halv mil innan tempot kryper tillbaka upp ?ver 6: 00 / mil, men inte p? fredag. K?r sub-6: 00 k?nde www.maisonarchitecture.fr faktiskt ganska bekv?m f?r f?rsta g?ngen n?gonsin, och jag klickade av den f?rsta milen i omkring 05:54.

Den p?g?ende fick lite tuffare under f?rsta h?lften av mil 2, s?rskilt p? gr?set avsnittet och jag b?rjade k?nna takten l?ngsam bit - Jag hade bosatt sig i bakom en grupp av 4-5 andra l?pare och de verkade vara lika p?verkas av denna del av kursen. Jag samlade en bit fr?n mil 1,5 mil 2, och lyckades f? takten Nike Air Max Thea Womens tillbaka under Canada Goose Solaris Parka 6: 00 / mil f?r en str?cka, Moncler Doudoune Homme Vert och sedan slog ?verfart som slog mig ner en bit (se de tv? topparna i takt diagrammet nedan - b?da g?r upp ?verfart). Vi var tvungna att k?ra upp ?ver ?verfart, Adidas ZX Flux Womens slinga under den, sedan korsa tillbaka ?ver en andra g?ng tillbaka l?ngs samma bana - detta var definitivt den tuffaste str?ckan eftersom det handlade om tv? snabba upp och nedg?ngar och en massa sn?va sv?ngar....

Post A ReplyAdd New Thread

Navigation:

CNCSeries.Com